محمدطاهامحمدطاها، تا این لحظه: 16 سال و 1 ماه و 20 روز سن داره
رهارها، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 1 روز سن داره
محمد پارسامحمد پارسا، تا این لحظه: 7 سال و 8 ماه و 19 روز سن داره

بهونه هاي زندگي

پدرم قهرمان من است!

1393/4/30 15:49
2,408 بازدید
اشتراک گذاری

هر پدر نقشی منحصر به فرد در زندگی دخترش دارد، درست شبیه یک قهرمان برای او. پدر، اولین مرد زندگی یک کودک است بنابراین او است که باید شادی، قدرت و معنی «مرد واقعی»را به او یاد بدهد. ما در اینجا اصولی را که هر پدری باید به دختر خود بیاموزد، برایتان آورده‌ام...

1. او خیلی خاص است

هر فردی در زندگی خاص است اما نکته اینجا است که باید این موضوع را درک کند. وظیفه پدر است که به کودک خود در این راه کمک کند و به او یاد دهید که خودش و دیگران را دوست داشته باشد و ارزش قائل شود.

2. او شایسته بهترین‌ها در زندگی است

به نظر من هر پدری فکر می‌کند که دخترش شایسته بهترین‌ها است. بنابراین وظیفه او است که اعتماد به نفس کودک خود را افزایش دهد و او را نیز به این باور برساند که شایسته احترام، عشق و ستایش است. به علاوه به او یاد دهید که از چیزهای با ارزشی که اکنون دارد لذت ببرد و برای چیزهایی که می‌خواهد تلاش کند.

3. او قوی است

یکی از مهمترین چیزهایی که هر پدر باید به کودک خود بیاموزد قدرت است. این که او آنقدر قوی است که با مشکلات زندگی خود مبارزه کند. او باید به توانایی‌های خود آگاه باشد و از شکست نهراسد. به او بگویید که زندگی پر از فراز و نشیب است اما این ترس‌ها نباید او را از ادامه راه بازدارد. پدرها برای کودکان مظهر قدرت‌اند بنابراین آنها باید به کودکان خود قدرت جسمی و روحی را بیاموزند.

 4. او باید روی پای خودش بایستد

طبیعی است که هر دختری به پدر تکیه می‌کند اما هر انسانی باید مهارت مستقل بودن را داشته باشد. به همین دلیل است که هر پدری باید به دختر خود راه حمایت از خود را یاد دهد زیرا دنیا غیر قابل پیش‌بینی است.

5. خودرای بودن

دختر شما باید یاد بگیرد که وابسته به هیچ مردی نیست، او باید استقال مالی داشته باشد، بنابراین راه ذخیره کردن آن را نیز از همان ابتدا به او آموزش دهید.

6. اعتماد به نفس

اعتماد به نفس برای شادی اجتماعی و سلامت زندگی کودکان و موفقیت آینده او ضروری است. با گفتن این که او بهترین دختر جهان است، اعتماد به نفس او را افزایش دهید. هر دختری از محبوب بودن لذت می‌برد به خصوص توسط عزیزترین‌هایش، بنابراین از این که به او افتخار می‌کنید، آگاه‌اش کنید.

پسندها (12)

نظرات (2)

ارسطو و مامانش
30 تیر 93 15:52
کاش همه بچه های سرزمین مون از نعمت پدری مهربان و دلسوز بهره میبردند. پست قشنگی بوووود
زهرا
1 مرداد 93 13:07
عالی بود