محمدطاهامحمدطاها، تا این لحظه: 16 سال و 2 ماه و 11 روز سن داره
رهارها، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 23 روز سن داره
محمد پارسامحمد پارسا، تا این لحظه: 7 سال و 9 ماه و 10 روز سن داره

بهونه هاي زندگي

السلام علیک یا صاحب الزمان

1393/5/23 19:27
1,234 بازدید
اشتراک گذاری

تمام راه ظهور تو با گنه بستم
دروغ گفته ام آقا كه منتظر هستم...

 

تمام راه ظهور تو با گنه بستم
دروغ گفته ام آقا كه منتظر هستم

كسي به فكر شما نيست راست مي گويم
دعا براي تو بازيست راست مي گويم 

اگرچه شهر براي شما چراغان است 
براي كشتن تو نيزه هم فراوان است 

من از سرودن شعر ظهور مي ترسم 
دوباره بيعت و بعدش عبور مي ترسم 

من از سياهي شب هاي تار مي گويم 
من از خزان شدن اين بهار مي گويم 

درون سينه ما عشق يخ زده آقا 
ت تمام مزرعه هامان ملخ زده آقا 

كسي كه با تو بماند به جانت آقا نيست 
ب براي آمدن اين جمعه هم مهيّا نيست

 

 

چندگاهیست وقتی می گویم:

«اللهم کل لولیک الحجة بن الحسن»

با آمدن نام دلربایت دلم نمی لرزد

 

چندگاهیست وقتی می گویم: «صلواتک علیه و علی آبائه »

به یاد مصیبتهای اهل بیتت اشک ماتم نمی ریزم

چندگاهیست وقتی می گویم: «فی هذه الساعة»

دگر به این نمی اندیشم که در این ساعت

کجا منزل گرفته ای

 چندگاهیست وقتی میگویم: «و فی کل الساعة»

دلم نمی سوزد که همه ساعاتم ازآن تو نیست

 چندگاهیست وقتی می گویم: «ولیا و حافظا»

احساس نمی کنم که سرپرستم، امامم کنار من ایستاده

و قطره های اشکم را به نظاره نشسته است

 چندگاهیست وقتی می گویم: «و قائدا وناصرا»

به یاد پیروزی لشکرت،

در میان گریه لبخند بر لبم نقش نمیزند

 چندگاهیست وقتی می گویم: «و دلیلا و عینا»

یقین ندارم که تو راهنما و نگهبان منی

چندگاهیست وقتی می گویم: «حتی تسکنه أرضک طوعا»

یقین ندارم که روز حکومت تو بر زمین،

من هم شاهد مدینه فاضله ات باشم

 چندگاهیست وقتی می گویم: «و تمتعه فیها طویلا»

 به حال آنانی که در زمان طولانی حکومت شیرین تو

طعم عدالت را می چشند غبطه نمی خورم

 اما چندگاهیست دعای فرج را چندبار می خوانم

 تا هم با آمدن نامت دلم بلرزد، هم اشکم بریزد،

هم در جست و جویت باشم،

 هم سرپرستم باشی،

 هم به حال مردمان عصر ظهور غبطه بخورم

وهم احساس کنم خدا در

نزدیکی من است.....

و باز هم با شرم

می گویم : اللهم عجل لولیک الفرج 

پسندها (13)

نظرات (2)

حمیده
24 مرداد 93 22:47
این جمعه وان جمعه ندارداقا .... اگر ادم بشوم سه شنبه هم میایی
پروانه
26 مرداد 93 21:04
زیبا بود خسته نباشید
مامان طاها، رها و پارسا
پاسخ
سپاسگزارم