محمدطاهامحمدطاها، تا این لحظه: 16 سال و 2 ماه و 11 روز سن داره
رهارها، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 23 روز سن داره
محمد پارسامحمد پارسا، تا این لحظه: 7 سال و 9 ماه و 10 روز سن داره

بهونه هاي زندگي

اصول شیک پوشی بچه ها برای نوروز

1394/12/12 15:44
1,818 بازدید
اشتراک گذاری

انتخاب پوشاک شیک با رنگ و طرح زیبا برای فرزند، بسیار در درخشش کودکان و اعطای اعتماد به نفس به آنان موثر است و به پدر و مادرهم حس رضایت و برتری می دهد. تنوع امروز بازار پوشاک، دست شما را باز می‌گذارد تا هر لباسی كه دوست دارید، تن كودك‌تان كنید؛ از مفصل‌‌ترین پیراهن برای دختران تا انواع شلوار و شلوارك برای پسران اما انتخاب شما بسیار درسرخوشی كودك‌تان موثر است.

انتخاب درست پوشاک برحسب سن و علاقه کودک، نقش كلیدی شیک پوشی را در کنار خوشحالی اش دارد. در واقع لباس بچه‌ها با بزرگ شدن، نه فقط در سایز بلكه در طرح، رنگ و مدل هم باید تغییر كند. ووروجك‌های امروزی نسبت به نسل‌های قبل‌شان، بچه‌های خوش‌پوش‌تری هستند چون دنیای مد به عالم كودكانه آنها هم نفوذ كرده و طراحان لباس در كنار بزرگ‌ترها به بچه‌ها هم فكر می‌كنند. آنها حتی برند تخصصی و طراحان مخصوص خودشان را دارند. پس برای جرقه زدن ایده های شیک پوش کردن فرزندتان با ما همراه باشید.

آلبوم هایی که با افتخار ورق می خورند
این را که بچه‌ها چه بپوشند و چطور بپوشند شما به عنوان پدر و مادر تشخیص می‌دهید. پس تا می‌توانید نسبت به انتخاب لباس‌های‌شان با دقت عمل کنید تا بعدها وقتی آلبوم‌های خانوادگی را ورق می‌زنند به حسن سلیقه شما افتخار کنند. بچه‌های امروز به واسطه دنیای دیجیتال با یك حافظه چند گیگابایتی عكس روبه‌رو هستند و فرداها می‌توانند لحظه به لحظه دوران شیرین كودكی را مرور كنند. به همین دلیل پیشنهاد می‌كنیم وسواس بیشتری در انتخاب لباس بچه‌های‌تان به خرج دهید چون خیلی زود به دلیل این انتخاب‌ها مواخذه می‌شوید.
   
جزئیات را به‌رسمیت بشناسید
تنها پیراهن و شلوار کودک‌تان نیست که با درست انتخاب شدن او را زیبا و آراسته نشان می‌دهد. شما باید به همه جزییات به‌ظاهر نادیدنی هم توجه کنید. فکر می‌کنید جوراب آقا کوچولو دیده نمی‌شود؟ اگر وقت نشستن دیده شد چه؟ پس ریسک نکنید و زحمتی که برای انتخاب لباس کشیده‌اید را با یک سهل‌انگاری به باد ندهید.

دكمه‌های لباس، بند كمر شلوار، دوخت روی پارچه و جزئیاتی از این دست همه می‌توانند در آراسته شدن كودك شما سرنوشت‌ساز باشند. نگویید كسی نمی‌بیند و متوجه این جزئیات نمی‌شود؛ اگر شما آنها را می‌بینید، باید اطمینان داشته باشید كه دیگران هم اهمیت‌شان را احساس می‌كنند.

بزک دوزک های دخترانه
دختر بچه ها عاشق زیور‌آلات هستند. حتی اگر با آنها زیباتر به نظر نرسند، لااقل اعتماد به نفس بیشتری در کنارشان پیدا می‌کنند. زیور‌آلاتی که انتخاب می‌کنید نباید شلوغ و چند رنگ باشند. مروارید‌های صورتی چیزی از ظاهر کودکانه دختر شما کم نمی‌کنند، پس با شجاعت از آنها استفاده کنید. می‌توانید سری به بازار بزنید و انواع مهره‌های رنگی و گیره‌های سر ساده را بخرید و هر زمانی که اراده کردید، گردنبند و گل‌سرهای هماهنگ با لباس کودک‌تان را از آنها بسازید. فقط کافی است در انتخاب رنگ‌های متضاد خوب عمل کنید.
 
گل‌های روی هدبند، هم با لباس هماهنگ هستند و هم وقتی لابه‌لای موهای كودك‌تان می‌نشینند، او را زیباتر و آراسته‌تر نشان می‌دهند. کفش براق می تواند به لباس ساده او رسمیت بیشتری دهد اما اگر دوستش ندارید، می توانید یک کفش مات ساده را هم انتخاب کنید.

کمال هم نشین را اثر دهید
كمتر دختری است كه بتواند در برابر پوشیدن لباس‌های صورتی مقاومت كند. اگر به یك ‌مهمانی رسمی دعوت شده‌اید، یك پیراهن حریر صورتی كه به خاطر دوخت خاصش، سادگی پارچه‌های تك رنگ حریر را ندارد، می‌تواند انتخاب خوبی برای‌تان باشد. انگار كوچولوی شما زیر این لباس پولك مانند، یك پری دریایی شده و قرار است چشم همه مهمان‌ها را به خود خیره كند. برای پری‌دریایی كوچك شما چه انتخابی بهتر از این كفش‌های پولكی.
 
یا برای ‌مهمانی‌های شب، سنگینی لباسی با رنگ تیره را می‌توانید با گل‌های رنگارنگ بشکنید اما اگر چنین لباسی را برای یک ‌مهمانی شب انتخاب کرده‌اید، بد نیست با کمی برق و پولک ظاهر دختر کوچولوی‌تان را رسمی‌تر کنید. تصور کنید کفش‌های پولکی و برقی که با کمک تل روی موهایش می‌نشیند، می‌تواند بهترین فرصت را برای این کار فراهم کند.

رنگ هایی که جادو می کنند
بهترین انتخاب برای دخترها ژاكت‌های كوتاه نیم‌تنه‌ای هستند كه می‌توانند روی پیراهن‌های شادشان بپوشند. یك ترفند ساده برای جذاب كردن این ست، استفاده از قانون تكامل در ست كردن است؛ یعنی رنگی متضاد با رنگ اصلی پیراهن انتخاب كنید تا هر دو جلوه بیشتری داشته باشند. در قانون رنگ، متضاد آبی، زرد است.
           
شازده خود را دریابید
بهترین سن همین سن است! پسربچه‌ها در این سن مطیع و سر به زیر هستند. برای همین بهترین عکس‌هایی که می‌شود تا قبل از داماد شدن‌شان با تیپ رسمی از آنها بگیرید در همین سن گرفته می‌شود! یک بارانی یا اورکت بلند و ضخیم او را گرم نگه می‌دارد و از آنجایی که اهل ورجه وورجه نیست دست و پایش را هم نمی‌بندد!

کتونی هایی که وسوه تان می کند
حالا كه قرار است دسته جمعی به یك رستوران یا تماشای یك فیلم بروید، انتخاب لباس بچه‌ها كمی سخت می‌شود. این لباس باید راحت ولی برازنده فرزند شما باشد. در چنین موقعیتی بهتر است برای دختربچه‌ها از پیراهن گشاد و با توجه به فصل صندل استفاده كنید. تی‌شرت و شلوارك پسرتان را هم با كفش كتانی بپوشانید تا طولانی شدن مراسم باعث آزار و اذیت‌شان نشود.

نقشه ها را نقش بر آب نکنید
آراستگی معنایی مطلق ندارد؛ اینكه كودك شما تا چه اندازه شیك به نظر برسد، بستگی زیادی به فصل دارد. اگر معتقدید كفش ساق‌دار كودك‌تان به پایش می‌آید و او هم شكایتی از گرمای آن كفش نمی‌كند، نمی‌توانید در اواخر بهار آن را برای پوشش كودك‌تان انتخاب كنید حتی اگر فرزندتان احساس گرما نكند؛ این انتخاب اشتباه می‌تواند زیبایی ظاهرش را زیر سوال ببرد.
 
شما هم اگر یكی از این دلبركان زیبا را در خانه‌ دارید، كافی است، كمی بیشتر در دنیای مد كودكانه بچرخید تا بفهمید چگونه از دختربچه یا پسربچه‌تان می‌توانید یك نیم‌وجبی خوش‌تیپ بسازید. البته بهتر است میانه روی را در این کار رعایت کنید و توقع نداشته باشید که بعد از پوشاندن، دختر یا پسر شما مثل یک مدل راه برود، مثل یک مدل رفتار کند و خلاصه دنیای کودکانه‌اش را به نفع خوش پوشی و خوش تیپی کناربگذارد. پس عجله کنید و تا دیر نشده برای عید ۹۵ بهترین لباس را متناسب با علاقه کودک و سلیقه خود و مد روز انتخاب کنید.

 

پسندها (6)

نظرات (1)

بانو
13 اسفند 94 7:12
سلام وبلاگ زیبای دارین برای افزایش ترافیک وبلاگتون راهکارهایی دارم به سایت من سر بزنید موفق باشید