محمدطاهامحمدطاها، تا این لحظه: 16 سال و 2 ماه و 30 روز سن داره
رهارها، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 11 روز سن داره
محمد پارسامحمد پارسا، تا این لحظه: 7 سال و 9 ماه و 29 روز سن داره

بهونه هاي زندگي

نکته‌هایی برای خرید لباس کوچولو‌ها

1394/1/16 13:23
1,235 بازدید
اشتراک گذاری

بهار فصل بچه هاست از بس که پر از رنگ و نقش است! بد نیست برای انتخاب لباس‌های کوچولوهای دلبندتان رنگ‌های بهاری را مد نظر داشته باشید. رنگ‌هایی پر از انرژی زندگی و پر از تازگی! در این صفحات بعضی از پیشنهادهای بهاره ما را می‌بینید که برای دختر کوچولوها و پسر کوچولوها در نظر گرفته‌ایم.


 

 شنل قرمزي 
 

اگر يك دختر تپلي سرخ و سفيد داريد و دل‌تان مي‌خواهد توي تمام عكس‌هاي بهاری خودنمايي كند، بهتر است برايش يك پيراهن قرمز انتخاب كنيد. منتها از آنجايي كه لباس‌هاي سراسر ساده چندان براي بچه‌ها مناسب نيستند ما پيشنهاد مي‌كنيم از مدل‌هايي استفاده كنيد كه كمي طرح و حاشيه هم دارند. شما مي‌توانيد براي تكميل زيبايي دخترتان از يك هدبند خال‌خالي بامزه و كفش‌هاي قرمز براق كمك بگيريد. 
 


 
طرحي متفاوت
 

درست است كه خيلي از لباس‌هاي بچه‌ها پارچه‌هاي طرحدار دارند ولي لزوما هر طرحداري جذاب نيست، به همين خاطر سعي كنيد به دو نكته در مورد لباس‌هاي كودكانه دقت كنيد؛ اول از همه رنگ‌هاي به‌كار رفته در پارچه بايد با هم هارموني داشته باشند و نكته دوم اينكه طرح‌ها نبايد متعلق به دنياي بزرگسالان باشند. با نگاهي به اين لباس متوجه مي‌شويد هر دو نكته رعايت شده‌اند. 
 




 
رنگين‌كمان تنش كنيد
 

يك عالمه رنگ شاد و زيبا كنار هم نشسته‌اند تا فرشته شما را از هميشه زيباتر نشان دهند. يادتان باشد بهتر است موقع خريد پيراهن‌ها سراغ مدل‌هاي آزاد برويد به‌خصوص پيراهن‌هاي چين‌دار! اينطور هم بچه‌ها راحت‌تر هستند و هم بانمك‌تر به نظر مي‌رسند. فقط مراقب كش‌هاي اطراف آستين‌ها باشيد تا مبادا تنگ باشند و موجب ناراحتي‌شان شوند. .
 
 
صرفه جویی

كافي است سري به پاساژهاي لباس كودك بزنيد تا انواع و اقسام لباس‌هايي با طرح مجموعه لباس‌هاي ديگري را پيدا كنيد، تعجب نكنيد جمله قبلي اشتباه نوشتاري نبود! 

لباس‌هاي سر هم بچه با طرح‌هاي جليقه و پاپيون زير مجموعه همين مورد قرار مي‌گيرند. اين مدل‌ها نه‌تنها سبك و راحت هستند بلكه چون حاضر و آماده‌اند لازم نيست كوچولوي نق‌نقو را مرتب تكان دهيد و لباس تنش كنيد. با يك حركت سه كار را انجام مي‌دهيد. ضمن اینکه خرید این لباس‌ها بسیار به صرفه است و در حقیقت به جای اینکه برای سه تکه هزینه کنید تنها هزینه یک لباس را می‌پردازید. 

 
مثل پدر، مثل پسر
 

يكي از شيك‌ترين تركيب رنگ‌هاي مردانه آبي ملايم و خاكي است. اگر همسر شما هم كت و شلوار خاكي و يك پيراهن آبي ملايم دارد، مي‌توانيد لباس‌هاي پسر كوچولوي‌تان را هم طبق لباس‌هاي پدرش انتخاب كنيد. فقط حواس‌تان باشد يقه پيراهن بچه‌ها را تا انتها نبنديد و بگذاريد گردن‌شان راحت باشد. 
 
 
 چند تكه براي روزهاي گرم و سرد
 

اگر پسر شما روزهاي نيم‌وجبي بودنش را پشت سر گذاشته و دل‌تان مي‌خواهد يك دست لباس نيمه‌رسمي برايش تهيه كنيد اين اجزا را جا نيندازيد؛ يك پيراهن چهارخانه، يك پليور يقه هفت و يك شلوار جين. البته بايد توجه داشته باشيد كه رنگ پيراهن و پليور بايد با هم همخواني داشته باشند. درست است كه با رسيدن بهار هوا گرمتر مي‌شود اما پليور سبك را بگذاريد براي روزهاي اول بهار كه هوا بين گرم و سرد بودن تاب مي‌خورد.
 
 فصل ملوان كوچولو
 

زياد به شمال سفر مي‌كنيد؟ پسر كوچولوي‌تان عاشق درياست؟ وقتش رسيده كه لباس‌هاي ملواني‌اش را آماده كنيد! تركيب زرد و سرمه‌اي تركيب زيبايي است كه اگر طرح ‏هاي شاد را هم ‌مهمانش كنيم عالي مي‌شود. مثلا اين تي‌شرت را ببينيد كه پر از طرح قايق است. پسرها به وسايل نقليه ارادت خاصي دارند حالا چه ماشين باشد و چه قايق. فقط حواس‌تان به فلزات به‌كار رفته در لباس باشد. 
 
مجله سیب سبز - تاراذکایی
 
 
 
پسندها (7)

نظرات (2)

مامان عالمه
16 فروردین 94 15:50
عالی بود.به ما هم سر بزن
مامان آنیسا
18 فروردین 94 16:33
چه جالب